GadżeCiak – Kolekcjoner

Gadzety , hobby , firmy , pasja , uśmiechy

Pierwszy post w 2015 :)

1 komentarz

Witajcie,

po tej ogromnej przerwie, która niestety chyba będzie dalej trwać ze względu na szkołę i życie prywatne 😦

Co tam u was słychać?

Ja Nowy Rok zacząłem od 3 postanowień!

1. To obrać cel

2. Nie myśleć o tym celu tylko działać by do niego dojść

3. Schudnąć ;p

A wy jakie postanowienia, cele obraliście? Piszcie w komentarzu

Od ostatniej paczki od Enpire Transport nie otrzymałem więcej przesyłek od innych firm i dlatego tu takie pustki 😦 Strasznie zaniedbałem mojego bloga, obiecuję poprawę ale to już po Maturkach 🙂 Wtedy znów ruszę z kopyta i zacznę atakować skrzynki mailowe waszych firm i nie będzie przeproś 😀

Trzymajcie kciuki by przygotowania do maturki szły jak najlepiej a obiecuje po maturkach konkursik na parę fajnych gadżetów, ale to dopiero za parę miesięcy ;p

Na koniec coś fajnego, miłej pracy heeej!

Autor: Gadżeciak

Kolekcjonuję gadżety - to moje hobby :)

One thought on “Pierwszy post w 2015 :)

  1. Oj do matury to jeszcze trochę masz. Ale lepiej zabrać się za naukę niż pisanie maili 😀

    Lubię to

Skomentuj

